gamzz06 benim de en başından beri aşağıdaydı çok şükür hiç kanama vs yaşamadım bana da alttan bakıldı bi sorun olmadı, benim 37. Haftada yukarı çıktı tamamen ve 39. Haftada doğum yaptı, 2 haftada 1 muayeneye gittim perinatolojide sıkı takip gerekiyor, ilişki ağır kaldırmak zaten yasak günlük hayatına devam edebilirsin demişti doktor, en ufak bi kanamada bile hemen gitmen gerekir onun haricinde ne zaman çıkacağı hiç belli olmaz, benim dönemimde burda çok arkadaşım vardı aşağıda olan hepsinin de çıktı kimisi 35 te kimisi 32 de