aysee96 Temmuz ayında doğum yapacak anneler ilk aylarda ne giydirmeliyiz alışveriş yapıldı mı bilgi verir misiniz ?🌸
gamzz06 aysee96 daha alışverişe başlamadım bende ama genelde yaz ayında olacağı için bana zıbın daha çok giydirirsin diyorlar
sarilale123 aysee96 ince hastane çıkışlarından aldım 6 tane çünkü ilk zamanlar üşüyorlar. Sizin giydiğinizden bi kat fazlası yenidoğan için demişti hemşire. anca ağustosta falan kısa kol zıbın giydirdim birkaç kez oda.
Havin49_ aysee96 ilk oğlum 27 temmuzda doğdu ilk 15-20 gün aldığım bi kaç hastane çıkışını giydirdim onun dışında ı kadar sıcaktı ki oğlum da biraz tombişti i isilik oluyordu ben ful kış gelene kadar altına bi ayaklı pijama üstüne yarım kol zıbın başka hiçbişey giydirmiyordum
Denizj aysee96 eylül başında doğdu kızım benim de yaşadığımız şehir inanılmaz sıcak ilk bi kaç gün uzun kollu takım giydirdim sonrasında hep zıbın. Ayağına da ince bir çorap yetiyodu. Bebeklerin yağ yapısı farklı olduğu için çok üşümezler. Tek kat müslin alın bacaklara falan örtersiniz. Yaşadığınız şehir de önemli çok sıcak oluyor mu yazları?
htan Ben de burda bekleyeyim .tek bildigim digdugu ilk alti saat sucak tutulmasi lazimmis bi dogum hemsiresi soylemisti.
caglacelik67 Bende burada bekliyim temmuz sonu doğumum benimde 🥹 babası bi kaç tane uzun kollu hastane çıkışı almış haricinde zıbın aldım bende. Altınada bi kaç ince alt şort vs almayı düşünüyorum bakalım
Oslemasel aysee96 tüm yaz sadece zıbın giydi. Bulunduğunuz yer önemli. Sıcak mı soğuk mu. Köye giderke müslin takım giydiriyordum. Ama evde hep zıbın hatta parkta çarşıda
Ezgiiiisss 2 tane hastane çıkışı aldım şimdilik,kısa kollu zıbın almayı düşünüyorum çünkü yaşadığım yer çok sıcak oluyor sadece ayaklarına çorap giydiririm diye düşünüyorum ama bakalım analık iç güdüsüyle kat kat giydirmezsem iyi😀😀
Deletedmom_8793 aysee96 2023 de temmuzda doğum yaptım ilk 1 hafta haftane çıkışı giydi sonra o kadar sıcaktıki zibinla bırakır yazma ile kundak yapardım yine de isilik olurdu
ilay_olcer aysee96 iki çocuğumda temmuzda doğdu doğduğunda ilk dikkat etim sonradan zıbın ve ince pijamasıyla bıraktım birde biz Mardin’de oturuyoruz çok sıcak ama benim çocuklar klimaya alışmıştı tabi klimanın karşında değil alt tarafında uyutuyordum bu sefer Tm giydiriyordum