yaseminuluss Benim koku hassasiyetim olmadı ilk aylarda da şuanda da. Yemeğimi falan kolaylıkla yaptım yani kolaylıkla dediysem bulantısız bir şekilde diğer türlü halsizlik yorgunluk bitkinlik inanılmaz vardı hâlâ da var 😂Sadece sabahları erken kalktığımda yani uykusuz kaldığımda midem çok bulanıyordu hâlâ da erken uyanınca bulanıyo geceleri uyuyamıyorum çünkü bu sefer uykusuzluk mide bulantısı yapıyor. İlk zamanlarda sabahları bu yüzden kusuyordum ama hep sıvı kustum su çıktı hep. Şuan 36. Haftadayım ve yattığım yerden çok zor kalkıyorum iyice zorlaşmaya başladı birde bugün temizlik falan yaptım her yerim kasıldı. Allah korusun deprem falan olsa acil bir şey olsa ben yataktan kalkana kadar her şeye geç kalıcam. Yani benim şimdiye kadar en çok zorlandığım şey halsizlik oldu en ufak şeyde yoruluyorum hiç bir şey yapasım gelmiyor cinsiyetten mi kaynaklanıyor yoksa tüm hamileler için mi böyle bilemedim