Ckrmtlrcnsb Düşük tehlikem vardı manda yoğurdu yedi şuan bir sıkıntı yok 28 haftalık olduk evet öyle birşey var ben inanıyorum bazıları inanmıyor tabi ama denemekten zarar gelmez
Leis Ckrmtlrcnsb aslında bnde tesadüfen öğrendim gittiğim mandırada normal inek sütü kalmamış manda var dedi aldım sonra araştırdım ki böyle bişey okudum bnm içinde iyi oldu bnmde erken doğum riskim var
Ckrmtlrcnsb Benim arkadaşımında vardı erken doğum riski oda manda yoğurdu yedi şükür bişwy olmadı 41. Hafta sezeryan oldu
Fundasevim1988 Bende bi arkadastan duymuştum bıkere yersen gec dogurursun ama dogurmak ıcın ıkıncı kez yemen gerekıyormus bulamazsanız yandınız😬☺️