20 lerden sonra bndede oldu dr sordum muayene etti damar o dokunma sakın bişey yok dedi. Bazı annelerde hamilelikte rahimde varis olabiliyormuş ve doğumdan sonrada düzeliyormuş,belkide varistir sizdeki de.Çok ıkınmayın wc de bnde çok oluyodu korkuyodum. Bacakları sağa sola açma hareketleri yapıyorum günde 20 tane zorlamadan kendimi iyi geldi bana