Geçen hafta salı günü kontorle gitmiştim ,37 haftalikti sancı yoktu alttan muaeyene etti acilmada yoktu haftaya kontrole gel dedi bende 10 günü bulsun mu dedim bulsun 10 gün sonra gel dedi . Cuma günü gitmem gerekiyor aslında ama bende hiç bir sancı açılma yok vs yok 16 sinda pazrtsi gitsem ne olur ki ya sanki geç mi kalmış olurum Pzrtsi de 38+4 oluyorum bebek haraketlerinde sknti yok