babyanne46 bende korkarak mecburi oldum, tabiiki zor ama anlattıkları gibi değil inan ki. Ameliyat yani sonuçta illaki canın yanacak ama ağrı kesiciler işe yarıyor. İlk ayağa kalkma zor, ameliyat sonrası hoşaf ve kahve icmeni öneriyorlar. Ameliyat başlamadan yapılan iğne de sinek ısırığı gibi, bazıları öyle bi anlatıyor ki ya bende oldum o iğneyi üstelik canım da tatlıdır 😅 endişe etmeyin stres çok yıpratıyor bizi