Ruhen benim ilk haftalarda kesem yuvarlaktı kese hakkında çok bilgim yok. Ama 8. Haftada duyulması bile mümkün..kalp atışının duyulmamasıyla kanama olmaz diye düşünüyorum ama sağlıksızsa mutlaka kanaman olur diye düşünüyorum. Bende bi düşük yaptım sağlıksız dendi kanamayla düştü kalp atışını bile duymamıştım.