beyzanur_necati canım, arkadaşlar şeker yüklemesi neden bu kadar abartılıyor anlamış değilim. Hiç mi akşama baklava yemiyorsunuz 2-3 dilim. Onun şeker oranı ile aynı verilen bir içecek ben neden bu kadar abartılıyor bilmiyorum insanların birbirini çok etkilediğini düşünüyorum sebepsiz yere :/