Gecekusu42 evet dayanamadım canımın toprak beton kokusu alınca yeme isteğine,sonunda pekmez toprağı yedim yani tam aradığım tat ama doyamıyorum durdurdum kendimi off ne saçma az kaldı ama bu kutuyu bı buçuk ayda bitiririm gibi shdhsjdhsj
Gecekusu42 ayseel canım vallahi bende öldüm bittim dışardan almayı göze alamadım sonra kayınvalidemlere duyurdukta onlarda varmış sağolsun ondan aldım biraz aynı şeyi gorumcemde yaşamış bı kaç sene önce hamileyken ozamandan beri duruyormuş 🙃
Gecekusu42 ayseel pekmez toprağı diye geçiyor çarşıda bulunur illaki daha güvenli olduğunu düşünüyorum