Biraz uzun olacak kızlar. Devlet hastanesine gidiyorum 37 haftalık hamileyim ama doktorlar 40 hafta olarak görüyor çünkü bebeğim 4 kiloya yakın. En son acile gittim haftaiçi gel sana gün verilsin suyu fazla kilosu fazla alınsın bebek dedi. Bugün gittim anesteziye gönderdi beni işlemleri hallettim geldim gün alıcam normal doğum yapabilirsin bir normal doğumun var dedi. Bebekte pozisyondaymış ama bekletiyor işte bekletmesi sakıncalı değil mi sizcede