ibayramoglu gebe kalmadan en az 3 ay önce folik asite başlamanızı öneriyor doktorlar. Bir de kan değerlerinizi yükseltmeniz gerekiyor sonrasında hamilelikte sorunlar çıkıyor değerleriniz düşük kalırsa. Bir de kesinlikle vajinal muayene olmanız, eşinizin de spermiogram testi vermesi gerekiyor. Özellikle şu vitamin bu vitamin diye bir şey yok herkesin bünyesi farklı sizin değerlerinize göre gerek görürlerse vitamin vereceklerdir.