NrglBayar yok bende de radyoloji uzmanı baktı sonrasında kendi doktoruma gidip sonuçlarımı gösterdim hatta doktorumun o an hastası olmasa oda gelecekti ama saatler çakıştığı için giremedi kendisi. Benim doktorum Nazlı Aksoy kala çok memnunum kendisinden çok Güler yüzlü bir doktor. Tavsiye ederim şimdilik her şey gayet güzel gidiyor