Önceki gebeliğimde öğrendiğim an bırakmıştım ( normalde 1 buçuk paket içen biriyim ) ve hayatımda yaşadığım en stresli dönemi yaşadım ve bebeğimi de kaybettim kalp atışı yoktu , şimdi tekrar hamileyim bu sefer maalesef bırakamadım günde 5 , en fazla 10 tane içiyorum doktorum hiç içmemem için sürekli baskı yapıyor ama en iradesiz olduğum konu bu sanırım bıraktığım an hayatı hem çevreme hem kendime zindan ediyorum 😣