Benim doktorum onay vermemişti. Kanıtlanmış yeterli çalışmalar yok , bu yüzden riskli demişti. Belki yıllar sonra yeterli çalışma yapılıp gebeler de lazer yaptırabilir diye bir makale yayımlanır ama şuan veriler çok yetersiz demişti. Bende yaptırmadım. Hormonlarınız da daha aktif olduğu için bence yaptırmak pek de işe yaramayabilir zaten