Selin_aydn023 Kızlar çok hastayım ve dünden beri canım çok kelle paça çorbası istiyor internet de ilk 3 ay önerilmez pek yazıyor a temiz ve hijyenik olan az miktarda içilebilirmiş ben 12. Haftadayım sizce içsem mi
1cey Selin_aydn023 çok az miktarda içmiştim ben, ama hemşireme sorup içtim yanlış yönlendirmek istemem
orhismommmmmm Selin_aydn023 ben hamile olmadan önce ıkı günde bir dışardan söylerdım hamilelikte araştırdım dışarda olanlar önerilmıyordu bende. Artık işkembe alıyorum. Ve evde yapıyorum mis gibi oluyor 6 7 kere evde yaptım sorun ds olmadı
Selin_aydn023 1cey ya canım inan çok istiyor bence birsey olmaz temiz yerden alınırsa diye düşünüyorum hem hastayım şifa da olur
Selin_aydn023 iremtzndrv yasak ama ciğer dalak bumbar kokorec bunlar da enfeksiyon riski daha çok yüksek diye biliyorum
ipekmom_ Selin_aydn023 enfeksiyon değilde a vitamini fazla oluyormuş ondan dolayı pek önerilmiyor ilk 3ayda öyle demişti bikaç doktor canım, bende bikaç kez hasta olduğumda içtim bi problem olmadı çok şükürr
Selin_aydn023 selma128 kızlar dayanamadım ya ilk defa böyle birsey yaşadım çorbayla aşk yaşadım resmen içtim gitti 😂😂😂😂
badhomian valla canım bende deli gibi işkembe içtim bildiğim bir yerden sadece sarımsakran dolayı tansiyonumu çok düşürdüm yoksa çok şükür bieşy olmuuor iç gitsin