Merhaba kızlar şuan 15 haftalık hamileyim. Ama bu aralar o kadar sık başım ağrıyor ki her gün yine mi başım ağrıcak acaba diye korkar oldum. Doktoruma söyledim susuz kalma dikkat et uykunu güzel al dedi ikisini de yapıyorum tansiyonumuda sık sık ölçüyorum aç da kalmıyorum tansiyonum da hep normal. Sizlerde de var mı böyle bir durum gebelikte normal mi acaba