ece00008 benim ilk bebegim haziranin ortasinda dogdu. Atlet tarzinda citcitli body. Alt ust yenidogan takimi, tulum 1 ay kadar giydi. Sonra sicaklarda ilk dogmus hali gecmis oldu buyudu. Sicakladigi icin citcitli body corap giydi. Ya da kisa seyler iste. Ama ilk dogdugunda 1 ay yenidogan kollu, alti uzun esyalarini giydi. Usuyo zaten, gobek bagi falan oluyo. Bir sure mecbur giydiriliyo. Abartmadan al. 1 buyuk bedeni sonra al mevsime bebegine gore. Simdilik yenidoganlardan al. 0 3 ay dedikleri yenidogan oluyo. Onlar 1, 1bucuk ay sonra olmamaya basliyo zaten. 3 6 ay alma simdilik