byzkds Merhaba anneler , sekiz haftalık hamileyim su içmekte çok zorlanıyorum. Günde üç litrelerden bahsediliyor ben bir litreyi bile bazen tüketemiyorun bu durum beni çok kaygılandırıyor, benim gibi olan var mı siz neler yapıyorsunuz
annebebeka byzkds benim içtiğim su 3 litreyi bile geçiyordu ama bebeğim her gebenin bebeğiyle aynı yani çok fazla su içmek zorunda değilsin ne kadar icebiliyorsan iç
orhismommmmmm byzkds canım burda saçma diyenler olmuş ama asla onları dinleme ben bir bardak su içerdim hamilelikten önce doktorum çok kızdı en az 2.5 3 lt olacak dedi gittim kendıme su şişesi aldım yanımdan ayırmadım o şekil alıştım Bebek, rahimde amniyon sıvısı içinde yaşar. Yeterli su içmek bu sıvının dengede kalmasına yardımcı olur. Susuz kalmak rahimde kasılmaları tetikleyebilir. Bu yüzden su önemli.
Simayo byzkds maalesef ben de öyleyim. 1 lt içmişsem “oooo iyi su içtim haaa” diyorum. Önceden en son ne zamn su içtiğimi hatırlamazdım. Şu an aklıma geldikçe 2-3 yudum mutlaka içmeye çalışıyorum gün içinde belli aralıklarla. tchibo’dan şöyle bir matara aldım. Su içimimi kolaylaştırdı. İçindeki suyu görmüyor olmak da strese sokmuyor. Belki uygun bir matara ile siz de su içme konforunuzu bir miktar arttırabilirsiniz ☺️
byzkds orhismommmmmm teşekkür ederim öneriniz için ben de içmeye çalışıyorum ama içim almıyor bir litreyi bile zorluyorum içemeyince de kendime çok dert ediyorum😓
orhismommmmmm byzkds. Çok haklısn anlıyorum seni şu içme hatırlatıcısı var telefonuna yükle. Matara al
orhismommmmmm byzkds içme zorlama bişi olmaz diyenlerı dinleme bu konuda doktor tavsiyesiyle sana yazıyorum
aslanbarlasss byzkds canım bende hamileliklerimde sudan tiksiniyorum. 20. Haftamdayım günde bi bardak içersem kar sayıyorum. Ama doktoruma bunu söyledim bebeğin suyu çok güzel korkulacak bişey yok demişti de rahatlamıştım. Bende elimden geldiğince meyve yemeye çalışıyorum. Bari ordan biraz sıvı alaykm diye. Yani sen 1 lt falan içiyorsan bence hiç korkma. Düşünki meyveyi yıkıyorum hemen yiyemiyorum suyunun iyice kuruması gerekiyor yoksa yine tiksiniyorum su tadından dolayı 🫣
hesraa ben su kaynatıp onu içiyorum sürekli. normal su içmekte çok zorlandığım için çareyi bunda buldum byzkds
hesraa normalde gün boyu çay kahve içtiğim için vücudum sıcak içeceğe alışmış. hiç normal su istemiyo