Beybimom Bana da doktorum 15.hafta da erkek dedi net değildir daha dedim yüzde yüz erkek dedi heralde değişmez :))
mucize42 12+4 de kız dedi suan 18+5 im değişmedi doktorun cihazın iyi olmasıyla alakalı bence saglıkla gelsin hepsi inşallaahh
Asliyildirim elifcancan sadece tahmin 12.hafta, doğru da çıkabilir yanlış da çıkabilir. Net cinsiyet için en erken 16. Haftayı görmen gerek. Hemen inanma 12.haftaya
Didoss Banada 13. Haftada %90 erkek Bebek dedi kız ihtimali yok mu dediğimde bidahakine demişti bilmiyorum değişir mi 15+3 olduk 2 hafta sonra gidicez :)
Yurdanur elifcancan 12 de %90 kız dedi 16 da %100 erkek dedi ve değuşmedi 16 dan sonrası daha doğru canım
Hcrshra Irmakdkm sizinde kesin değil miydi yoksa kesin erkek mi dendi? Benimde 12 de doktorum erkeğe benzetiyorum dedi ama %100 diyemem dedi çok merak ediyorum değişir mi diye.
Miray80 Hcrshra bende merakla bekliyorum 12 haftalıkken söyledi ama 16 dan sonrası daha net oluyormuş değişir mi acaba🤔 dr erkek dedi ben kız hissediyorum inşallah değişir😊 Tabi öncelikle Rabbim sağlık versin
Hcrshra Miray80 yani etrafta değişen çok örnek var gibi yine biz 16. Haftayı beklicez sanırım en net cinsiyet için 😊
Aylaayla elifcancan bana erkeğe benziyor ama değişebilir demişti doktor sonra kız olduğunu öğrendik 16. Haftada💓🤗
Askkokuluyavrum elifcancan bana da iki tarama da öyle dedi henüz belli değil ama hala birşey alamadım
Misok Ben de 12. Haftada drum kız büyük ihtimal dedi 17. Haftada gittim kesin erkek olduğu ortaya çıktı 30. Haftadayız kesin erkek
Askkokuluyavrum Misok bizimki de değişebilir herhalde doktorum bugün de baktı açmıyor bacaklarını dedi 15. Haftadayız beklemedeyiz ☺️☺️