cmrc zeh6363 Çok yüksek bende de var tansiyon ilaç kullanıyorum bugün kontrolde 14 ü gördüğün anda geliyorsun doğuma alıyorum dedi gece yarısı bile olsa dedi 37+4 deyiz haftaya planladık zaten doğumu ama tansiyon çok riskli canım doktoruna bildir mutlaka
rumeysa_ttkrky16 Yuksekncikmis qlfamet veriyorlar ben kullanıyorum en yüksek 14.9 14.8 arası olabiliyo çıkmadan da iç dedi doktor