Sulerel 38+3 hamileyim, yemekten sonra miğdem bulandı ve istifa ettim daha sonrasın da ishal oldum. Belim ağrıyor ve karnım çok sertleşiyor. İlk gebeliğim ne yapacağımı bilemedim normal bir durum mu acaba?
Ayseymen Sulerel canim benimde ilk gebelik ama ablanin biri dogumunu ishal den anlamis.git istersen bi
Ozy Sulerel bende 39+1 oldum ayni sorun bendede var bende iki gün önce kusdum yemekden sonra ve karnim kasiliYo sertlesiyor ama kizim gelmiyo halen😫 Cok siddetli bi agri bekliyorum sogum sancisi olarak 😂 ama düzensiz kasilmadan baska birsey olmuyo
Yasemin30 Sulerel 37 haftada düzensiz sancılarım oldu 2 gün 2 gün sonunda sabah 7 de suyum geldi bi gittik hastaneye 8 cm açılma hemen Doğuma aldılar
Polo Sulerel bence doğum başlıo Hem kusma hem ishal hem kasılma Vücut kendini temizlemiş Bence git dr a
Sulerel Ozy bende şiddetli sancı bekliyorum nişan veya suda olabilir ne yapacağımı şaşırdım Allah bir avazda kurtarsın hepimizi İnşallah🙃
Sulerel Yasemin30 benim de öyle bir belirtim olsa hiç durmayacağım ama sancılar düzenli olursa giderim diyorum bilemedim 🤷🏼♀️
Balkaymak61 Yasemin30 ne güzel Allah herkese böyle doğumlar nasip etsin bende 8 9 cm açıklıkla hastaneye gitmek istiyorum 😂
Sulerel Polo gerçekten böyle birşey olabilir mi doğum sancıları düzenli ve daha şiddetli olur diyorlar ama 🤔
Polo Sulerel bi arkadasmdan biliyorm İshal ve kusma olmş. Hafifte kasılma Dr a gitmiş Doğurduda geldi 😀🤤
Mom534545 feyzaaa bilmiyorum ama bir yaknm son haftalarında kustugu için acil sezeryana alındı zaten sezeryan olacaktı ama erken ollduu onu biliyorum
Balkaymak61 Sulerel ağrılarına bak düzenliyse doktorunla konuş canın hastaneye gitmek için genelde 5 dakkada biri bekliyorlar ağrınjn 60 saniyeye yakın sürmesi gerekiyor ama yinede doktorunla konuş
Sulerel Balkaymak61 evet doktorum da öyle demişti bende bekliyorum Çarşamba kontrolüm var zaten 🤷🏼♀️