tugce_42 17 haftalıkken detaylıya gırım rahım uzunlugu 30 mm cıktı kosa mı doktor bıdry demedı kend doktoruma daha gıtmedım suan 18 haftalıgım
ozgeBudak006 tugce_42 kötü değil 25 altı sıkıntı ama yine takip edilmesi gerekiyor sanırım progestanla desteklenebilir kendi doktorunuza görünürsüznüz yine
gul_dmr tugce_42 şuan bende öyleyim 18. Haftada 30mm doktor size ne yaptı daha da düşme oldu mu uzunlukta