Aylaa123 lared ilk gebeliklerde 20 yi bulabilir daha geçde olabilir erkende bebeğin biraz konumuna bağlı plesantası öndeyse çok geç hissediliyor arkadaysa belki bir kaç haftaya hissedersiniz. Ben 16. Haftada hissetmiştim
bbaskal lared ilk gebelikte ben nerdeyse 18. Haftalarda hissettmiştim hatta artık psikolojim bozuluyordu neden hissetmiyorum diye ama ikinci gebeliğim 11 haftadan beri kıpır kıpır hissediyorum çok şükür
haticeafsar bbaskal 11. Haftada nasıl bir his var acaba çok merak ediyorum bende o haftadayım ne hissetmem gerektiğini anlamıyorum 😅😅
annebebeka alinaaden ya bişey sorucam benim bebeğim hareket ettiği zaman karnım gidiklaniyor gibi hissediyorum bu hep böyle mi hissediliyor yani Bebek büyüdükçe gidiklanma degilde ittirme olarak falan mı hissediliyor yoksa hep böyle gidiklanacakmi
defnoloj annebebeka ay bende gıdıklarınıyorum ya 🫢 gıdıklıyor beni cimcime. İlk gebeliğimde hiç gıdıklandığımı hatırlamıyorum. İlerleyem haftalarda iyice güçlü vurup ittiriyor gıdıklanma olmuyor
annebebeka defnoloj ya düşününce sevimli geliyor ama yaşayınca pekte öyle degil bir an önce buyusun artık canımın acimasina bile razıyım gidiklanmadan hiç haz etmiyorum küçükte değil aslında 5 ayı bitirdik 🥲