Merhaba benimde ilk doğumun fitille başlatıldı 37. Haftada bebekte karın çevresi gelişim geriliği olduğu için. Saat 10:00da yapıldı 16:00da 2 cm açıklık vardı ve tekrar bi fitil daha yapıldı ikinciden 2 saat sonra suyum geldi ve açıklık 6 cm oldu. Aktif doğum başladı ve 22:30 da bebeğimi kucağıma aldım sizde hayırla sağlıkla alın inşallah. Hiç korkmayın, tedirgin olmayın, sizin süreciniz suni sancı aldım moduna girip vücudunuzu dinlemeyin. Sürekli egzersiz yaptım nst hariç hiç yatağıma geçmedim diyebilirim. Umarim sizinde hatırlayınca gülümsediğiniz bi doğum hikayeniz olur ❤️