Enguzelbekleyis8080 33+2 yim geceleri nefes alamıyorum tam uykuya dalacakken birden nefesim daralıyor hoplayıp kalkıyorum sola doğru dönünce de çarpıntım artıyor niye böyle oluyor korkuyorum
donovan26 Enguzelbekleyis8080 çift yastıkla yatın benim de öyle üstelik soluma yatınca kalbim sıkışıyo gibi oluyor sırt üstü yatınca da 3 kere ciddi çarpıntıyla uyandım kalbim ağzımda atıyodu. Şimdi çift yastık ve hava nemlendirici-temizleyiciyle uyuyabiliyorum burnum tıkanıyor bir de çok. 31. Hafta😐
vanilya_kokusu_ Enguzelbekleyis8080 bende aynıyım çarpıntım çok var zor nefes alıyorum 37+1 çift yastık kulaniyrum
Enguzelbekleyis8080 yasen1 Sizin nasıl oluyor geceleri mi oluyor tam uykuya dalacakken nefesim daralıyor hopluyorum uykudan
yasen1 Enguzelbekleyis8080 evet suann yattım zaten gece uykuları gitti uyuyamıyorum ayrı nefes darlığı ayrı sağa dönsem aynı sol dönsem aynı oturarak uyuyo gıbıyım kafama 2 yastık anca