Arkadaşlar ben günde 1 paket sigara içerdim çokta severek bu arada, hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren sayıyı 7 8 e düşürdüm, sonra 6 da kaldı ne çıkıyor ne yükseliyor hem içiyorum aklım içmediklerimde hem de vicdan azabı çekiyordum her gün Allahım beni nolur soğut tiksindir sigaradan dedim. 5+6 da bir anda arkadaş ortamında bana bir tiksinme geldi ilk mide bulantı ve öğürmem oldu, şuan mucize Allah’tandır en en en midemi bulandıran şey sigara ve kokusu, kahve de cabası burada bile elli post açmıştım nasıl bırakıyorsunuz ben bırakamıyorum diye şuan en mide bulandıran o inşallah zorlanan sizede nasip olur bu duayı edin :)