Selam kizlar 38 haftalık oldum bugün sabah nişan geldi acile gittim ntsde sancılarım çok çıktı ama gram hissetmiyorm sıvı verdiler susuz aldığım için olabilir diye onu taktiktan sonra hafifledi. Yatış yapalım dedi sancı devam ederse sezeryana alalım dedi (ilk doğum sezeryan) yatmadım yarın sabah doktoruma randevum var saten diyerek ozmn evde sancini takip et dedi cogalirsa hemen gel dediler. Şuan sorum sancım yok çok ara ara bebek sert oluyor okdar napayım kara kara düşünüyorm kalsamydim napsaydim :) sancı olupta hissetmezsem bebeğe zararı olurmu hareketlerini hissediyorum bu arada