İnsan ihtiyaç hissedince Allahın kapısından ayrılmıyor ama ihtiyaç hissetmediğinde (ki her an ona muhtacız ama bazen unutuyoruz) farz ibadeti yapmaya dahi üşeniyoruz. Malesef ben de yapmak istediğim birçok şeyi yapamıyorum.
Böyle dönemler olduğunda en azından aklınıza geldiğinde içten dua etmenizi öneririm. Namaza, Kurana, duaya hayırla afiyetle yaklaşabilmek için. Çünkü afiyet huzur olmazsa insan zaten tıpış tıpış gidiyor. Önemli olan şimdi gitmek. Bir de sizi teşvik edecek kitaplar okumanızı videolar dinlemenizi öneririm.