Benim de suyum fazla gebelik şekerim var , önceki sezaryen dikişlerim incelmiş şuan 36. Haftayı görelim diyoruz zaten önceki doğumumda 36. Haftada oldu dikişlerden bu 3. Gebeliğim korkuyorum şekerden suyun fazlalığından dikişlerin incelmesi yaşayan var mı böyle durumları 31+5 günlük şuan 10 gün ileride seyrediyor