ikizannesiiiiiiii Kızlqr hastane çantama neler koymalıyım uzun mu kısa mı nasıl ayarlayacağım bilemedim
hazalmasal ikizannesiiiiiiii kendin için diyorsan kısa kollular kurtarıcı olur ama yinede üstüne bir sabahlık al ne olur ne olmaz
semahayall DrElf benimde öyle , yaşadığınız yere göre de değişir tabi , ben sıfır kollu elbise aldım , üstüne sabahlık şeklinde
Karahisari Yenidoğan olacaklar bence Haziran çıkana kadar kısa giydiremeyiz diye düşünüyorum. Çünkü vücut ısıları tam dengeli olmuyor başlarda kalın olmayan uzun kollu normal takımlar tulumlar iyi bence