Bi doktor bizede aynısını söyledi. Duyma problemimiz yok çok şükür. Az varmış sıvı antibiyotik verdi kullandık 7 gün. Kulağını tutup duruyor kızım. İşe yaradığını pek düşünmüyorum ama yinede kullandım. Geniz eti ve bademciklerinin durumu nedir? Bizim biraz büyümüş. Sıvı birikmesi varsa zaten illaki bu ikisi de oluyormuş çünkü. Alerji ya da reflü de sebep olabiliyormuş buna. Yazın geçer diyorlar kışın tekrarlıyormuş. Duyma problemi varsa tüp öneriyorlar arkadaşımın kızına takıldı. Bademcik törpülendi geniz eti de alındı galiba. Tüp düşmüş eğer sıvı tekrarlarsa yine taktıracaklar. Sakız çiğnetmek iyi geliyor diyorlar. Kiminle konuşsam çocuğunun kulağında sıvı birikmesi var. Neden acaba