tubiide dilan128_ testi iki güne falan tekrarlamanızda fayda var bence defalarca test kullanıp sabaha kadar beklesem de çifti göremedim 😄ama yalancı pozitif hikayeleri de gördüm ,çok erken gebelikte bekleyin geç de olsa çizgi çıkar diyeni de
tubiide irem_ucarogluu çok silik var gibi de yok gibi de testin yarısı da kırmızı gibi bilemedim çok belirsiz bir test olmuş