elif20261 Kızlar benim ilk bebek olduğu için çok bir bilgim yok ve aşırı evhamlı biriyim. Annem demişti hamileyken saç kesilmez önceden öyle derler demişti aşırı uzadı saçlarım e yaz geliyor banyo yapmaktan nefret ettirdi resmen kalçami da geçiyor migrenim var o ayrı kurumuyor taraması ayrı zor yıkaması ayrı zor. Siz hiç duydunuz mu bebeğe bir zararı olur mu bana çok çok saçma geliyor inanmıyorum bu tür şeylere ama ne bilim niye demişler ki bir şeyler yaşanmış ki demişler diyor diğer tarafım da dediğim gibi çok evhamlıyım bebek konusunda. Bilmeden yanlış bir şey de yapmak istemiyorum. Doğum haziranın sonu Allah nasip ederse inşallah. Sizce kestirmek zararlı mıdır. Doktora sormaya utanıyorum dalga gecer diye 😅 zararı yok diye emin olsam yarın gider kestiririm o durumdayım artık
ecemk94 elif20261 tabii ki bir zararı yok tamamen hurafe. Allah korusun bebeğinize bir şey olma ihtimali olsa şu anda kestirmeden de olabilir.
seyyyy elif20261 evet bende ilk hamileliğimde saçımı kestircektim bir komşumuz hamileyken saçını kestirme ömrü kısa olur demişti bende çok inanmadım ama zaten sonrasında düşük oldu
bebektwo elif20261 saç kestırmek beneğin ömrünü güya kısaltırmış hurafee yanı net ama yıne de saçımı kesemıyorum. Boyaya da şey dıyorlar bebeğin saçı o renk olur o da net hurafe ama Onuda boyatmıyorum inanmıyorum ama yıne de yapmıyorum ne bılım
elif20261 ecemk94 Allah korusun evet ben de çok evham yapıyorum kafam da çok karıştı. En iyisi kestireyim rahatlayayım ya
elif20261 bebektwo işte ben de inanmıyorum ama ayağım da kuaföre gitmiyor korkuyorum diye. Acaba diyorum bir şey mi olur sonra diyorum aman ne olacak. Sonra diyorum şurada 6.5 aylık oldu biraz daha idare et ne bilim kaldım öyle
bebektwo elif20261 bende tam olarak öyle yapmasam ne olur dıyorum bekle az daha ama ben artık hep küt kullandığım için çok uzamadılar ama uzadığı kadara bıle bunalıyorum
elif20261 @“bebektwo”#p39706682valla ben bir kere kestirdim geçen sene kışa girmedendi sanırım aşırı hızlı uzadı omzumda kestirmiştim. Şu an kalçamın bir tik asagisinda banyo yapmak zulüm gibi ayakta durunca bel ağrısından ölüyorum. Migrenim zaten başlı başına zor. Banyo yapıyorum saçımın kuruması ertesi günü buluyor düşün. O süreçte toplasan migrenim tutuyor toplamasam bunalıyorum ev sıcak hele hele asla banyo yaptıktan sonra bir iki gün çıkamıyorum dışarı rüzgar gelse migrenim tutuyor. Bu 6.5 ayda en az 8-9 kere migren atağı yaşadım kabusum oldu artık. Evden çıkamaz oldum. Yazın da hepten perişan edecek saçım kurumadan yeniden banyo yapacağım çünkü sıcak haliyle ondan dedim yaza girmeden kestirsem mi diye
Selo25 elif20261 cnm ne olabilir ki, 9 ay sacımızı neden kesmeyelim hurafe bunlar. Haşa Allah, bu kadın sacını kesmiş bebeginin ömrü kısa olcak diye kader yazabilir mi, inanma böyle şeylere ben kestirdim bebişim gayet iyi bin şükür
elif20261 Selo25 ay çok şükür. Aman iyi olsunlar gerçekten 9 ay uzun bir süre. Geçen anneme dedim 9 ay neden yani daha kısa olabilirdi diye 😅 o kadar zor geçiyor ki gerçekten allahım buna da şükür yine var ki zorluğu da güzel geliyor. Böyle zor geçiyor dediğim zamanlarda aklıma tedavi gören insanlar geliyor hemen diyorum sus sacmalama diye. İnsallah ben de kestireceğim haziranın sonunda doğumum da söyle yaz girsin hemen gidecegim