16 hafta ikiz gebelik benım şu ana kadar 8 kg aldım ama çok yiyen biride değilim
Doktorum diyetisyene gitmemi önerdi acaba bu durumu yaşayan varmı normalde kilolu biri de değildim gebelikten önce 58 boyum 1/67
Çok kısmakta istemiyorum açıkçası bebeklerım kuveze girmesin en azından 2 kg üstü olsunlar istiyorum ne yapmalıyım sizce