denizz57 bence onların canı sıkılıyor😅benim ilk sezaryen neyse dedi ki gebe okuluna gidiyor musun bunu sorduğunda 20 haftalıktım yok gitmiyorum gitsem bile daha erken belki son ay giderim belki gitmem zaten sezaryen olacak dedim niye yan yan bakıp normal doğuramaz mısın normal doğur dedi devlet hastanesine gidiyorum drlar risk almıyor dedim o ara muayene olduğum Dr cidden olumsuz bakıyordu Dr değiştirdim bu Dr normali deneyelim dedi mesela, ve zoruma gitti sanki ben beceremedim ki 10 cmle yüzgeliş diye acil sezaryen oldum kızımda zaten çok zoruma gitmişti o zaman şimdi yine sinir ettiler