birnarsever Bu akşam yemekten sonra adet sancısına benzer ağrılarım oldu. Belimdeki ağrı böbreklerime kasıklarıma yayılıyordu. Doktorumu aradım nstye gittim orada da sancım çıktı. Serum verdiler tahlil aldılar. (İdrar ve kan) herşey normaldi tahlillerde eve geldim şimdi. Başına böyle bişey gelen var mı? Erken doğum mu olur?
semadem birnarsever bazen oluyor öyle canım mesela benimde son iki nst de sancim yok ama ondan oncekinde çıkmıştı şiddeti yüksek degilse ara ara olmasi normal artık.. bolbol dinlen is falan yapmamaya ozen goster
birnarsever babymomm bende bilmiyorum ki adet ağrısı gibi böbreğime kasığıma vuruyordu ağrı. Gittiğimde sancı çıktı sende doktoruna bir danış.
esractn birnarsever bende gecen hafta da cıktı 22 haftalikken yani dogum sancisiymis serumlarla ilaclarla durdular. Az kalsin doğuruyodum 3-4saat gec gitseydim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
birnarsever Dün akşam bana da serum verdiler sonra tahliller temiz çıkınca eve geldim. Haftaya perşembeye kadar sancı olmazsa haftaya gidicem bir daha nst ye giricem inşallah herşey yolunda olur.