Merhabalar bugün hastanede doktorum bebek başının 38 + 4 haftada olmama rağmen 40 + 4 haftada iki bebek ile aynı boyda olduğunu söyledi yani iki hafta ileride bir baş boyu varmış kilosu üç 850 civarı çıkıyor. Yaşım 36. Tüm bu sebepler devlet hastanesinde planlı sezeryan gerekçesi sayılıyor mu böyle bir deneyimi olan var mı acaba?