yidonis
Bilmiyorum. Bu gittigim doktor egotom arastirma da prof. Aslinda .
Ilk doğumdan sonra ilk 3 Ay kortizon kullanmamdan sebep 0 şeker 0 tuz olduğu için belki de tansiyonlarim düzeldi. Doktor da yavaş yavaş ilacı kesti o zamanlar. Ama daha sonradan da illaki yükseldiği oldu . Bu gebeligimde de 3 Ay gayet iyiydi düzenli olcuyordum. 3. Aydan sonra yükselmeye başladı. 1 aydır da özellikle küçük tansiyonum 9 ,10 . Kizim uyi çok şükür, su an 2.5 yaşında