Hanımlar kilosuna doktor hatasıyla uyumlu dedi ama bana az gibi geldi bazen tansiyonum 14 olabioiyo alfamet ve ecopirin kullanıyorum bebeğin gelişimini etkiler diye korkuyorum bu tansiyon. Bugün ultarsonda dr baktı ve nts ye de girdim harekteri kalp atışı filan güzel çıktı içim rahatladı ama kiloya takıldım biraz neler yemeliyim erken doğum filan olursa diyede korkum var 2. Oğlum 35 haftalık doğdu