Mrc58 Glyonr 38+2 bizde biraz sanki bunaldim gibi kucagima almak istiyorum artik oglusumu canım senin son 3 ama sezeryan mi olacaksin😊
Sedaahmet Glyonr bende 38+3 ama normal doğum benimkisi 😶 normal olunca ne zaman doğuracağinıda bilmiyor insan. Senin ne güzel 3 günün kalmıs. 😂 Allah sağ salim kucağina almayı nasip etsin canım😊🙏