Kızlar merhabalar buralarda yeniyim 🤗 3 gun once hamile oldugumu ogrendim reglm 16 gün gecikti fakat dün ölçtürdum degerim 120 cuma günü de 42ydi yarin tekrar doktor kontrolüm var sonuçlar normalmi acaba internetten baktigimda artis hizi guzel fakat haftasina göre değerler düşük diyor