surpriz_anne Arkadaşlar yardımcı olun belki önceki yazımı görmüşsünüzdür 11 haftalık hamileyim sinüs iltihaplanması var bana 1000 mg klamoks yazdılar. İnstagramdaki doktorlara bile sordum. Kendi doktorum kullan dedi başka doktor kullan dedi instagramdaki iki doktordan biri kullan diğeri kullanma dedi. Ne yapacağım nolur yardımcı olun 1000 mg kullanan oldu mu aranızda?
yildiz93 surpriz_anne 8 haftalıkken 2 kutu augmentin kullandım bi sorun olmadı. Vücuttaki iltihabın antibiyotikten daha zararlı olduğunu söylemişti doktorum
Semayyy Niye sağda solda ki doktorlara soruyorsunuz ki kendi doktorunuza niye güvenmiyorsunuz. Kullan demiş işte, bi zararı olsa der miydi? Bir sürü hamile kullanıyor antibiyotik sonuçta hasta olabiliyoruz hamileyken.
rumeysa_ttkrky16 Semayyy bende bugün tahlilimi baktım idrar yolu enfeksiyonu çıkmış protein yok qma sağlık ocağı dr yazdirixam hamilelikte kullanılan antibiyotik inslkah yazar kendi doktorum uzakta aile hekimine de gösterebilirsin dedi
surpriz_anne Semayyy en azından birkaç doktorun daha fikrini almak istemiştim kendi doktoruma tabii ki de güveniyorum ama bazen aklımı çeleen insanlarda oluyor asla kullanma diyen oluyor umarım sağlıkla atlatırım bu durumu teşekkür ederim yorumunuz için
Semayyy rumeysa_ttkrky16 antibiyotik yazar, idrar yolu enfeksiyonu tedavi edilmeli mutlaka. Bol su içmeyi de ihmal etme
surpriz_anne yildiz93 çok teşekkür ederim işte diyorum ya insan şaşırıyor savunmasız hissediyor kendini teşekkür ederim çok içimi rahatlattınız
surpriz_anne baharli teşekkür ederim kendi doktoruma asistani üzerinden ulaşabiliyorum asistanına yazıyorum o bana geri dönüş yapıyor doktor kullanabilir dedi diye
sngl2404 surpriz_anne Canım söylediğin sorunu yaşamadım idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğimde aksef kullandım 2 kere hemde bi sorun olmuyor çünkü antibiyotik değil enfeksiyondan korkmamız lazım. Bu söylediğinide senin için chatgbtye de sordum genelde güvenli kabul ediliyor eğer doktor verdiyse 🙏
surpriz_anne deletedmom43191 çok haklısınız umarım daha fazla geç kalmamışımdır teşekkür ederim evde kendi yöntemlerle biraz geçirmeye çalıştım en sonunda kötü olunca doktora gideyim dedim teşekkür ederim yorumunuz için
surpriz_anne sngl2404 evet yapay zeka da sorun değil diyor birkaç doktor da güvenle kullanabilirsin dedi ama insan rahatlamıyor bazen kendimi biraz savunmasız hissediyorum bu yüzden de sizlere de sormak istedim belki benimle aynı durum yaşayan vardır diye çok teşekkür ederim yorumunuz için
sngl2404 surpriz_anne Çok haklısın bana da ilk verildiğinde bende senin gibi heryere ve herkese sordum. Hiç korkma iyileşsen yeterli kullan Allahın izniyle sana da bebeğinede birşey olmaz. Geçmiş olsun tekrardan 🥰
surpriz_anne deletedmom43191 tamamdır çok teşekkür ederim eşim eczane arayacak birazdan başlayacağım tavsiyeniz için teşekkür ederim
yaseminya surpriz_anne enfeksiyon ciddi boyutta mı acaba?ben de aynı ilacı kullandım,32 haftadaydım,kulak enfeksiyonu için kullandım ben.haftası filan da önemli tabi.bu arada şüpheli durumlarda başka doktorlara sormak tabi ki mantıklı.ona göre fikriniz olur.
surpriz_anne yaseminya Aile Hekimi kulak burun boğaz ve kendi kadın doğumcum kullan diyor enfeksiyon boyutunu bilmiyorum ama bu sabah uyandığımda sesim gitmişti
surpriz_anne sngl2404 çok teşekkür ederim size de kolaylıklar dilerim yorumlarınız için çok sağ olun içimi rahatlattınız:))