pembeayakkabilikiz Kızlar sonunda kızımın ısmını koyduk uzun aradan postlardan ve kızım doğduktan sonra karar verebıldım sakın benım gbı yapmayın erkenden karar verın çok zormuş 😃 Miray ismini koyduk 🌸
surpriz_anne pembeayakkabilikiz Allah bağışlasın ben anlamıyorum bazı insanlar rüyalarında vesaire bile görüyorlar ben de çok kararsızım ne yapacağımı bilmiyorum gerçi ben cinsiyeti bile bilmiyorum henüz 11. haftadayım gitmedim doktora :)
pembeayakkabilikiz surpriz_anne ya aslında bende ıkı kızımda da rüyamda başka isim gördüm ama koymadım çok kararsızdım ilk kızımda ıkı isim koyduk birini ben birini babası daha kolaydı. Bu kızımda dedıgım gbı kimlik bildirisinde belirledım o derece yanı ama ıcime sinen bi isim oldu😊
Ada1111 pembeayakkabilikiz Bende öyle ola ola depresyona girdim siz girmeyin insaAllah ❤️ Adıyla yaşasın prenses 🌺
pembeayakkabilikiz Ada1111 Insallah canım ya bugün ısmını bıldırdık artık kâğıda dırek Miray yazdım üstümden yük kalktı çokta memnunum 😊