1cey Belinay706 ay ben kullandım, şampuan ya sonuçta kokusu yok birşeyi yok derime de temas fazla olmuyor zaten dipten açık değil saçım. Sakınca da görmüyorum ama doktora sorun bence
selinaynacar hilalaselll4 çünkü 12 haftadan sonra kimyasal olarak kullanır ilk 12 yasak bunu Kıbrıs kuofrumde dedı kendı özel deki doktorumda ne kadar olursa mor şampuan kımyasal
ipekmngc Belinay706 valla bilmeden ilk aylarda kullandım arada bir ama zaten dönüşümlü kullanıyordum. Şimdi 8. Aydayım. Doktoruma şampuan değiştirmeli miyim demiştim o kadar ince elemeye gerek yok demişti