minel145 Herkese merhaba arkadaşlar sorum başlıktan anlaşılcağı gibi kanguru kaçıncı ayda kullanılmalı siz ne zaman kullanmaya başladınız
ftmglbltgkn minel145 ben sling kullandım 4.aydan sonra erken diye tedirgin oldum başlangıçta ama şimdi bakıyorum ilk aydan itibaren kullanan çok var
beyzzsenturkkk minel145 ben 4. ayda kullanmaya başladım ama benlik bir şey değil feci sırt bel ağrısı yapıyor uzun süreli kullanıma uygun değil en iyisi olsa bile bebek gövdede olduğu için omuzları aşağı çekiyor
ela1128 minel145 ilk aydan itibaren kullanılıyor bende kullandım çokta rahatti oğlum öyle güzel uyuyordu ki içinde önemli olan kalça kısmının duruş şekli m şeklinde olmalı