donovan26
Hkbra
Merhaba bende 25 haftalığım çok hızlı kilo aldım 10 kilo aldım. Dr diyetistene yönlendirdi birde ben tüp mideli olduğum için şeker testi veremiyorum şeker testi veremeyeceğim için de diyet ile on gün boyunca şekerini açlık tokluk ölçeceksin dedi fakat açlığım tokluuma göre hep daha fazla çıkıyor neden olabilir mesela açlık 93 çıkıyor tokluk 80 lerde çıkıyor doktor insülin verir mi sizce sorun var mı