Meyrakrt benım normalde kilom vardı bıraz o yüzden pek anlamıyorum açıkçası çıkıp cıkmadıgımı gobegımın 2. Gebelik benım amaa bu bıraz zor gecıyor kızımda cok rahattım bulantı ne hıc yaşamadım bunda asırı bel ağrılarımda var başından beri suandada adet olacak gıbı ağrılarım oluyor