hilalflzbas Selamlar İstanbul da yakın zamanda Fetal DNA testi yaptıranlar var mıdır önereceğiniz bir yer ve fiyat bilgisi iletebilir misiniz ? Veya testi yaptırmayı önerir misiniz ?
Dryakbts hilalflzbas canımm ben yeni yaptırdım yaşım 33 ikili yaptırmadım direk fetal yaptırmak mantıklı geldi yaşımdan dolayı. Dnalab ta yaptırdım doktorum önerdi 6 günde çıktı sonucum
fatma_muharremoglu hilalflzbas ben perşembe günü verdim Natera panoramaya 23 bin tl ödedim. Pazartesi Amerika’ya ulaştı. 2 hafta içerisinde sonuç çıkar dediler.
selos1 hilalflzbas dna labta yaptırdım bende 4 günde çıktı sonuclarım mail ile geliyor mail gelmeden önce watssaptan da mesaj geliyor sms olarakta mesaj geliyor sonuclarınız çıkmıstır diye.
hilalflzbas Dryakbts Ne kadar ücret ödemiştiniz bir de benim şuan 9 haftalık ne zaman yaptırmalıyım ilk gebelikte bilgim yok kusura bakmayın
zeezzee Dryakbts bende dnalab da yaptıracağım pazartesi günü sonuçları sana mı söylüyor yoksa doktoruna mı ?🤗
beyzanuryigitkamur Bende bugün yaptırdım DNAlabda ikili üçlü dörtlü yaptırmaktansa sadece fetal dna yaptırmak daha mantıklı geldi
Dryakbts hilalflzbas ben 14. Haftada yaptırdım canım tabi daha erken yaptıranlar var ben biraz ağırdan aldım😬 Fiyatı dnalab 13500 dediler canım bnce kaptırabildiklerine fetal dna kara borsa gibi olmuş açıkcası.
sugunes Merhaba ben de dna labda yaptırdım 1,5 ay önce. Memnun kaldım sonuç 5 günde geldi. 13.500 TL yaptırdım
sugunes Normalde 11-14.haftalar arası yaptırmayı öneriyorlar ben kilolu olduğum için 13+2 de yaptırdım. Kilolu olunca kanda bebeğin dnası yetersiz çıkıyormuş o yüzden biraz haftayı bekleyip yaptırdım
hilalflzbas Çok teşekkür ederim herkese Allah razı olsun Evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🙏🏽
Dryakbts zeezzee canım bana mail olarak attılar aynı zamanda doktorumuzada atıyorlar ve cinsiyeti sadece doktora söylüyorlar