havvaa41 Merhaba hanımlar sorum bebeğiniz baş aşağıya döndü mü ben başından beri ne kadar kontrole gittiysen hep makat geliş hiç değişmedi döner mi sizce ilk gebeliğim normal oldu
busra4646 havvaa41 benim ilk gebeligim 31 de gittiğimde dönmüş demişti sonradan dönermi bilmem geri 😅
ylnydgd havvaa41 benim 28. Haftadan sonra makattı. Dönmedi. 38+4 te sezaryenle alındı. Dönme ihtimali tabi ki var 35ten sonra benim doktor ümidi kesip sezaryen kararı verdi.
Kubraa06 havvaa41 burda 36 ya kadar dönen bile gördük umudunuzu kaybetmeyin hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun 🌸
AuraMomB Valla bu çocuk döndü mü dönecek mi inan bilmiyorum bi tekmeleri midemde bi tekmeleri kasıkta bi tekmeleri solumda değişik bir durum var😂 29.haftada dönmüştü ama geri beğenmedi pozisyon herhalde
havvaa41 AuraMomB ay yok ya benim sadece yanlarda vurmalsr oluyor üstte altta hiç yok hep aynı pozisyon
Fatmanur_0416 havvaa41 valla benim ilk gebelik 29 dan beri baş geliş daha değişmedi son anlarda döndü diyen de oldu bilemiyorum
havvaa41 Fatmanur_0416 hemencik dönmüş maşallah benimkinin başı yukarda göğüs kafesi ağrısı çekiyorum resmen doktor dönse rahatlsrsın dedi
Fatmanur_0416 havvaa41 benim erken döndü ama ayakları göğüs kafesindeydi aşırı sıkıntı ya en rahatı benim için 36.haftada oldu bebek baya aşağı indi he baskı vardı ama nefes darlığı kalmamıştı o göğüs kafesindeki ağrı kalmadı en güzeli rahat oturabiliyorum 😁